.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
احیای امر به معروف در جامعه جدی گرفته شود

 شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه جدی گرفته شود، افزود: همه آحاد جامعه برای نهادینه کردن فرهنگ احیاء امربه‌معروف تلاش کنند.

 آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر دوشنبه در مراسم نکوداشت فعالان عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر در مجتمع اهل‌بیت ساری با اشاره به قیام امام حسین (ع) در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی از طریق امربه‌معروف و نهی از منکر شکل‌گرفته است و جمهوری اسلامی یعنی توحید اجتماعی و همه مسائل زندگی انسان رنگ خدایی داشته است.

امام‌جمعه مرکز استان مازندران در خصوص وظیفه دولت در قبال مردم جامعه، اذعان داشت: دولت مسئول تأمین اقتصاد مردم است و جامعه‌ای را که فقر فراگیرد جامعه اسلامی نیست و این امر موجب کمرنگ شدن ایمان می‌شود.

وی بابیان اینکه فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی و همگانی است، گفت: اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در روایات و احادیث پرداخته‌شده است.

وی از دولت خواستار جدی گرفتن مسائل امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد.

آیت‌الله طبرسی بابیان اینکه قمه‌زنی در ایام محرم در جامعه اسلامی یک نوع خرافات است، گفت: دشمن از قمه‌زنی جامعه اسلامی سوءاستفاده می‌کند و عزاداران را به تمسخر می‌گیرد و با ساخت فیلم در این زمینه مسلمانان را زیر سؤال می‌برد.

وی با اعلام اینکه بدحجابی و بی‌حجابی مظهر منکر است، اظهار داشت: بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه موجب انحراف جوانان وزنان ولی حضور آمران معروف و ناهیان منکر موجب ایجاد سلامت در جامعه می‌شود.

در این مراسم از ۱۵ فعال در این عرصه تجلیل و قدردانی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.